Teamleader Blog Article

De nieuwe Time Tracker: tijd registreren was nooit zo eenvoudig

Charlotte Vanden Bussche Charlotte Vanden Bussche on 26-mrt-2019 10:35:21 in Product Updates

De nieuwe Time Tracker: tijd registreren was nooit zo eenvoudig

Tijd registreren is een beetje als de lenteschoonmaak: we weten dat het moet gebeuren, maar niemand doet het echt graag.  Dat verandert vandaag, met Teamleader's nieuwe Time Tracker.

In een notendop: met de Time Tracker start en stop je een timer terwijl je werkt. Je kan de timer starten in je browser en verdergaan op je gsm, of omgekeerd. Zo blijven je uren steeds gesynchroniseerd, gelijk waar je bent.

De nieuwe Time Tracker: zo werkt het

Met Teamleader kan je tijd registreren voor taken, calls en meetings. Dat verandert niet. Wat we wél doen, is het proces logischer, eenvoudiger en intuïtiever maken.  

Tot nu toe vulde je achteraf de uren in die je aan een project of taak spendeert. Met de nieuwe Time Tracker start je een timer zodra je begint te werken, en hou je zo precies bij hoe lang elke taak, call of meeting duurt. Je zal snel merken dat deze manier van werken je motiveert om gefocust aan je project te werken. Dat komt je productiviteit alleen maar ten goede.

Wist je dat een timer je automatisch al motiveert om productiever te werken?

Vanaf vandaag zie je een paarse timer rechtsboven in Teamleader.  Dit is je nieuwe Time Tracker.  Bekijk het als je nieuwe 'timetracking-hub': van hieruit kan je in één klik tijd beginnen registreren voor je projecten.  

Time tracking was nooit zo eenvoudig

Je weet nu hoe de nieuwe Time Tracker werkt, maar welke voordelen hou je eraan over?

  • Getrackte tijd kan nu eenvoudig worden toegevoegd in één klik. Je hoeft niet meteen extra info toe te voegen. (bv. omschrijving of klant)
  • Je kan de timer meteen hervatten - je hoeft gegevens niet twee keer in te geven.
  • Je krijgt een helder overzicht van je timesheets per dag, en het aantal gewerkte uren.  

Tijd registreren kost je voortaan minder tijd - en die tijd kan je natuurlijk altijd beter gebruiken. Productiever werken, draait Teamleader daar tenslotte niet om? 

Tijd om het uit te proberen!

Deze nieuwe Time Tracker is een enorme stap voorwaarts, en we zijn erg trots dat we hem vandaag aan jou kunnen voorstellen. Maar nu is het aan jou: meld je aan en probeer de nieuwe Time Tracker eens uit

Heb je vragen rond de nieuwe Time Tracker, of kan je wat hulp gebruiken? Neem het artikel op onze Supportpagina eens door of neem contact met ons op

Je tijd efficiënt registreren is één ding. Maar hoe besteed je je tijd nét zo productief als de pro's? Dat en veel meer ontdek je op 16 mei op Work Smarter. Bestel vandaag nog je tickets!