Facturen online opstellen: zo maak je hét perfecte exemplaar

Benny Waelput Benny Waelput on 3-dec-2014 15:29:00 in Sales & Marketing

Facturen opstellen is voor veel mensen nog steeds een vreselijk vervelende klus. Nochtans hoeft het je heus geen hopen tijd te kosten. Teamleader loodst je door het maaiveld van cijfers en letters naar de perfecte factuur.

Op bezoek bij Confiserie Larmuseau: "Je blíjft functies ontdekken, de mogelijkheden lijken oneindig."

Benny Waelput Benny Waelput on 28-nov-2014 13:28:00 in Projectmanagement

Liever dan zélf de loftrompet te blazen, laat Teamleader nu en dan zijn klanten aan het woord. Confiserie Larmuseau uit Gent haalde recent nog het nieuws met zijn sneeuwballen, een uniek streekproduct op basis van fondant chocolade, boter en bloemsuiker. Larmuseau was ruim 100 jaar een authentiek familiebedrijf. Student-ondernemer Tanguy Serraes mag dan strikt genomen geen Larmuseau zijn, als vertegenwoordiger van de vierde generatie heeft hij grote ambities: het bedrijf de 21e eeuw binnenloodsen, lijnrecht richting buitenland.

Op naar ‘The 4-Hour Workweek’ met Teamleader

Benny Waelput Benny Waelput on 20-nov-2014 13:30:00 in Digitalisering & Productiviteit

Philippe De Puydt, zaakvoerder van Linkman: 'Met een smartphone log je in op Teamleader en zie je de cijfers die je nodig hebt. Dat is meer dan nice to have.'

Op bezoek bij One Smart Control: "Sinds Teamleader stijgt onze kwaliteit én kwantiteit."

Benny Waelput Benny Waelput on 7-nov-2014 14:32:00 in Projectmanagement

Hoe ons CRM-systeem uw onderneming ondersteunt? Daarvoor laten we de gebruikers zelf aan het woord. Zoals One Smart Control uit Edegem. Dat ontwikkelt slimme domotica voor nieuwe en bestaande woningen. Slim, want gemakkelijk te installeren en gebruiksvriendelijk. CEO Bert De Haes botste twee keer op de grenzen van een softwaresysteem. Toen koos hij om het CRM-pakket van Teamleader voor zijn business in te zetten. Met succes: "Klanten staan ervan verbaasd hoe snel ze een antwoord krijgen."

Lost CRM de verwachtingen in?

Benny Waelput Benny Waelput on 1-nov-2014 8:13:00 in Sales & Marketing

Volgens Wil Wurtz draait het bij CRM enkel en alleen om klantgericht ondernemen. De technologie is ondergeschikt. Tegelijk stelt hij vast dat die technologie vaak onvoldoende is geïntegreerd met de andere systemen die een bedrijf gebruikt.

Dit was Klantgericht Ondernemen 2014

Benny Waelput Benny Waelput on 30-okt-2014 13:53:00 in Sales & Marketing

Klantgericht ondernemen 2014 – Bedankt! Het is ondertussen afgelopen, onze eerste editie van Klantgericht ondernemen. En als we eerlijk mogen zijn: het was geslaagd! Met een opkomst van een 250-tal aanwezigen en een lading aan fantastische sprekers mogen we toch terugblikken op een succesvol evenement.

Op bezoek bij Cheyns Technics: "Op amper 4 jaar zijn zowel omzet als personeel verdubbeld. Toch bleef ik alles bolwerken."

Benny Waelput Benny Waelput on 18-okt-2014 15:29:00 in Projectmanagement

Op (bouw)bedrijfsmaat Teamleader laat zijn gebruikers aan het woord: stuk voor stuk ondernemingen die structureel-efficiënter werken. Cheyns Technics uit De Pinte is een installateur technieken voor nieuwbouw en renovatie. Afzonderlijke expertise genoeg: sanitair, verwarming, elektriciteit, ventilatie… Of automatische klank en licht. Evengoed doet Cheyns Technics het ganse bouwproces als totaalaannemer, van vloer tot dak. Geen klassiek bouwbedrijf, en dat uit zich in de huisfilosofie: een hoge afwerkingsgraad, samen met een doorgedreven kwaliteit en service. Ruben Van den Bossche, co-zaakvoerder, noemt zich een generalist: "Ik ken van alles een beetje, mijn specialistische collega’s zijn het omgekeerde (lacht)."

In gesprek met Steven Van Belleghem: Digitale perfectie en menselijke emotie

Benny Waelput Benny Waelput on 26-sep-2014 9:17:00 in Sales & Marketing

Straks vormt de digitale klantenrelatie de norm. Maar niet iedereen is daar klaar voor. De meeste bedrijven erkennen dat ze een achterstand hebben in de digitale wereld. Tegelijk overschatten ze de kwaliteit van het huidige menselijke contact met klanten. 

Op bezoek bij Fantastic: "Tijdsregistratie bleek een belangrijk punt."

Benny Waelput Benny Waelput on 17-sep-2014 13:30:00 in Projectmanagement

Groots gestart Teamleader laat zijn gebruikers aan het woord: stuk voor stuk ondernemingen die structureel-efficiënter werken. Fantastic uit Gent is een jong, beloftevol communicatiebureau dat zich focust op het bedrijfsimago naar werknemers toe. Zowel de bestaande, als de potentieel nieuwe mensen. Fantastic biedt ook meer dan alleen deze 'employer branding'. Want product, corporate en employer branding vormen samen 1 brand. Immers, een Telenet-abonnee krijgt via zijn Digicorder al een bepaald beeld van hoe Telenet werkt. En dat beeld speelt natuurlijk extra mee wanneer die abonnee voor Telenet wil werken.

Klantgericht ondernemen

Benny Waelput Benny Waelput on 6-sep-2014 9:56:00 in Sales & Marketing

Op donderdag 23 oktober 2014 organiseert Teamleader een gratis evenement omtrent klantgericht ondernemen op basis van een doeltreffende CRM-strategie.