Op bezoek bij De Bouwerij: "Onze ISO-auditeur was meteen fan."

Robin Van Cleemput Robin Van Cleemput on 27-mrt-2015 9:36:00 in Projectmanagement

Tijd voor een nieuw partnerverhaal: De Bouwerij uit het Vlaams-Brabantse Ternat creëert duurzame maatarchitectuur. Projecten met een ziel, projecten met ethiek, voor mens en milieu. Het cliënteel verraadt een enorme diversiteit, van gezinswoningen over kantoorprojecten tot bejaardentehuizen. Paul De Mulder, partner en architect: "Teamleader viel meteen op. Een ongelooflijk gebruiksgemak en helemaal aanpasbaar naar onze behoeften."

Zo volg je verlopen facturen succesvol op

Benny Waelput Benny Waelput on 6-mrt-2015 13:29:00 in Projectmanagement

Openstaande facturen: we krijgen er allemaal mee te maken, of we dat nu willen of niet. Hier zijn 3 tips om ze alsnog betaald te krijgen, zónder de hoofdpijn die je krijgt van het sturen van betalingsherinneringen.

Op bezoek bij AAA+ Partners in Zorg: "Graag ambassadeur van Teamleader."

Benny Waelput Benny Waelput on 27-feb-2015 13:30:00 in Projectmanagement

Tijd voor een nieuw partnerverhaal: AAA+ Partners in Zorg draagt zorg voor de zorgsector. Het optimaliseert er aankoop- en logistieke processen, capaciteitsbenutting en klantentevredenheid. Een geïntegreerde aanpak, want veel zorginstellingen staan onder zware druk. Medeoprichter Wim Van Doorsselaere: "Effectiviteit en efficiëntie staan voorop. Vlot inschrijven in het ziekenhuis, dat wil toch elke patiënt?"

Offertes maken: checklist met 6 tips om sneller klanten te werven

Een onweerstaanbare offerte is méér dan een veredelde prijslijst. Er zijn namelijk heel wat zaken waar je beter aan denkt als je je klant wil overtuigen.

Op bezoek bij Well Played: "Telefoneren vanuit het systeem, de max."

Benny Waelput Benny Waelput on 13-feb-2015 13:29:00 in Projectmanagement

Tijd voor een nieuw partnerverhaal: het Gentse Well Played is een ster in animatie. Geen klassieke tekenfilmpjes maar creatieve, korte en vooral duidelijke video’s. Ideaal om een product of concept te schetsen. Of een complexe boodschap op een fijne manier over te brengen. Oprichter Jakob Lorré: "Ik was een slechte student. Die rechtencursussen waren nodeloos uitvoerig en daardoor ook ingewikkeld en saai. Met wat moeite kan je iedereen nochtans alles uitleggen, zeker op een visuele manier."

Word een efficiëntere projectmanager dankzij het ‘kritieke pad’

Ellen Doms Ellen Doms on 6-feb-2015 9:16:00 in Projectmanagement

Heb je de timing van je projecten niet onder controle? Duren ze altijd langer dan je denkt? Je ‘kritieke pad’ vinden helpt. Lees er alles over.

De onmiddellijke voordelen van CRM voor een klein bedrijf

Benny Waelput Benny Waelput on 31-jan-2015 13:30:00 in Sales & Marketing

Is CRM alleen voor grote bedrijven die hun contacten niet meer kunnen bijhouden? Niet echt. Lees hier waarom.

Op bezoek bij ProTech Gent: "Die iPads waren een revolutie."

Benny Waelput Benny Waelput on 29-jan-2015 13:29:00 in Projectmanagement

Tijd voor een nieuw partnerverhaal: ProTech Gent beoefent het métier van de autoverzorging. Een gesofisticeerde lakbescherming of interieurreiniging voor uw stalen koets? ProTech biedt staalharde garanties aan gepassioneerde chauffeurs, autoverdelers, bedrijven… De lat ligt hoog. Marketingman Valentijn Rammeloo: "Protech Nederland gebruikte al een systeem, maar dat leek ons onvoldoende."

8 argumenten om je manager te overtuigen een CRM-systeem te nemen

Benny Waelput Benny Waelput on 22-jan-2015 13:30:00 in Sales & Marketing

Hier zijn een aantal manieren waarop een CRM-systeem je bedrijf kan helpen. Welke argumenten zijn het meest van toepassing op jouw bedrijf?

Op bezoek bij Profiel Reclamebureau: "Ik spaar wekelijks 6 tot 8 uur uit, alleen al voor de facturatie."

Benny Waelput Benny Waelput on 28-dec-2014 13:29:00 in Projectmanagement

Teamleader trok naar Zuid-Limburg, de heimat van Profiel Reclamebureau, een fullservice communicatiebureau dat inmiddels zeven goedgevulde jaren op de teller heeft staan. Na een flinke uitbreiding ging zaakvoeder Johnny Stegen op zoek naar een veelzijdig CRM-pakket. "De meeste pakketten bleken omslachtig, en als je de helpdesk belde, bleef je achter met meer vragen dan antwoorden (lacht)." Teamleader kon de reclameman wél overtuigen, begin 2014 was de integratie een feit.