FOMO-alert: waarom je écht aanwezig wil zijn op Work Smarter 2019

Cedric Auman Cedric Auman on 28-feb-2019 18:24:19 in Teamleader

Kmo’s, start-ups en scale-ups werken vol overtuiging aan het imago van hun bedrijf – met Teamleader als grootste supporter, want de tool helpt hen het vertrouwen van (potentiële) klanten te winnen.

Ondernemerslessen uit ervaring: Jürgen Ingels, keynote-spreker op Work Smarter

Cedric Auman Cedric Auman on 20-feb-2019 14:44:58 in Teamleader

Jürgen Ingels is ondernemer pur sang: techpionier, durfkapitalist én organisator van SuperNova. Op 16 mei kan hij dan ook niet ontbreken op ons jaarlijks event Work Smarter, waar hij zijn belangrijkste ‘lessons learned’ deelt met de ondernemerswereld.

Hoe converteer je klanten? Stap 1: leadkwalificatie

Cedric Auman - Copywriter Cedric Auman - Copywriter on 6-feb-2019 10:08:00 in Sales & Marketing

Het zou fantastisch zijn als elke potentiële klant of lead ook écht je product of dienst koopt. Jammer genoeg is dat niet het geval. Net daarom is het zo belangrijk om je leads te kwalificeren.

Klantondersteuning bij Teamleader: zo vind je het antwoord op je vragen

Cedric Auman Cedric Auman on 14-jan-2019 14:39:35 in Teamleader

Teamleader bestaat om je leven - of toch je werk - eenvoudiger te maken.  Op die filosofie is ook onze klantendienst gebouwd. We willen je helpen zo snel mogelijk vragen of problemen op te lossen, met een gespecialiseerd team dat jouw taal spreekt.

Wat is crowdfunding en hoe ga je aan de slag?

Cedric Auman Cedric Auman on 21-dec-2018 15:34:31 in Sales & Marketing

Crowdfunding-campagnes lijken tegenwoordig overal om ons heen. Hoe werken ze eigenlijk? Kan je je nog steeds onderscheiden van de massa? En hoe start je je campagne?

Customer journey voor beginners: de weg van je klanten begrijpen en in kaart brengen

Cedric Auman Cedric Auman on 20-dec-2018 14:30:00 in Sales & Marketing

De customer journey bestaat uit de verschillende stappen die je klanten nemen voor én na een aankoop. Een overzicht van alle interacties die klanten met je onderneming hebben, helpt je beter begrijpen hoe ze precies denken.

De visitekaartjesscanner is terug!

Ward Boone Ward Boone on 19-dec-2018 13:44:26 in Product Updates

In mei dit jaar lanceerden we onze nieuwe mobiele app. Sindsdien was het mogelijk om nieuwe features te ontwikkelen en bestaande functionaliteiten naar een hoger plan te tillen. We hebben een spannende tijd voor de boeg!

Waarom je CRM in sync moet zijn met je webshop

Er komt veel kijken bij het beheren van een succesvolle webshop. Hoe groter je webshop, hoe groter het risico dat je de klanten niet meer ‘persoonlijk’ (her)kent. En dat terwijl klanten steeds meer waarde hechten aan persoonlijke service. Hoe ga je hiermee om en hoe zorg je dat je jouw klanten door en door kent, ondanks dat het er steeds meer worden?

Hoe is Teamleader dit jaar geëvolueerd?

Benny Waelput Benny Waelput on 17-dec-2018 14:30:19 in Product Updates

2018 loopt op z'n laatste benen. Tijd dus om even terug te blikken naar hoe je favoriete business tool is geëvolueerd in het voorbije jaar. En durven we zowaar al een tipje van de sluier lichten voor 2019? (Spoiler: het antwoord is ja. Lees zeker door tot het eind van het artikel!)

Wat is een Gantt-chart en waarom is het belangrijk?

Cedric Auman Cedric Auman on 17-dec-2018 9:30:00 in

Wat zijn Gantt-charts en hoe helpen ze projecten beter beheren? Dit artikel is een uitgebreide gids vol tips en informatie die de voor- en nadelen van Gantt-charts voor jouw projecten oplijst.