CRM-software: essentieel voor klantgerichtheid

Om je klantrelaties te verbeteren, hebben ondernemingen 3 zaken nodig: technologie, mensen en processen. Ontdek hoe CRM-software je hierbij kan helpen.

Ticketing software voor kmo's: de voordelen voor jouw onderneming

Ticketing software helpt jouw kmo een uitstekende klantenservice leveren, waardoor je snel de harten van je klanten verovert. Hoe dat precies gebeurt, lees je in deze blog.  

Infographic: de digitale consument

Hoe kunnen kmo's de digitale consument beter leren begrijpen? Klanten begeven zich steeds meer digitaal en het is hoog tijd om daar slim op in te spelen. Spreker en digital strategist Gerrie Smits bespreekt de feiten, trends en de klantgerichte transformatie in onderstaande infographic. 

Verbeter je customer journey: 5 tips voor een betere klantervaring

Wat is de topprioriteit in jouw onderneming? Eén ding is zeker: producten en processen zwaaien niet langer de plak. Vandaag gaat het niet meer over wat het meest belangrijk is, maar wie: jouw klanten. Door aandacht te besteden aan alle interacties tussen hen en jouw organisatie, verbeter je de customer journey.

Customer experience: wat betekent het voor je onderneming?

Nieuwe klanten aantrekken, overtuigen én behouden: het lijkt een steeds grotere opgave te worden. Waarom zorg je niet voor een transformatie in je onderneming? In plaats van je te focussen op het aantrekken van zoveel mogelijk nieuwe klanten, richt je je op langetermijnrelaties. En om kwalitatieve klantrelaties mogelijk te maken, speelt de customer experience een grote rol… maar wat houdt dat precies in?

Klantenservice voor kmo’s: zo pakt Halito! het aan

Hoe kunnen kmo’s hun klantenservice verbeteren? Kevin Mulders, Halito!’s customer success manager, sprak met ons over de aanpak die ze kozen en welke impact deze heeft gehad. Daarbij deelde hij ook nuttige tips voor andere ondernemingen.

Klantgerichtheid in het digitale tijdperk

Is klantgerichtheid meer dan een modewoord? De klant is altijd koning geweest, maar wint dagelijks aan invloed. Door onder meer doorgedreven digitalisering, verwachten consumenten een uitmuntende service - altijd en overal.

Verkooptechnieken: hoe kmo's beter met klanten onderhandelen

Je verkooptechnieken volledig afstemmen op de noden van je klanten is een belangrijk onderdeel in je strategie om je customer experience te verbeteren. Het doel is om je klanten succesvol te maken en hen een échte toegevoegde waarde te bieden.

Klantgericht verkopen voor kmo’s: 7 belangrijke tips

De manier waarop je verkoopt is cruciaal: het zet de toon voor een verdere relatie met je klant. Met een klantgerichte strategie tijdens je verkoopproces verhoog je jouw slaagkansen en zorg je ervoor dat klanten tevreden blijven, ook op lange termijn. Lees verder en ontdek hoe je het aanpakt.

‘Customer segmentation’ voor kmo's: waarom is het belangrijk?

Als kmo wil je nauwe relaties onderhouden met je belangrijkste contactpersonen - je klanten.  customer segmentation is hier een uitstekend middel voor: het helpt je betekenisvol te communiceren en elke klantrelatie nauwgezet op te volgen.