Aardman: "Teamleader bood precies de functies die we nodig hadden om ons verkoopproces te verbeteren."

Sofie De Beule Sofie De Beule on 8-dec-2017 10:44:25 in Sales & Marketing

Teamleader helpt Aardman om een betere grip te krijgen op hun verkoopproces. Blijf lezen en ontdek hun volledige verhaal. Wie? Jason Fletcher-Bartholomew, Head of New Business & Executive Producer Wat? Animatiestudio Teamleader sinds? December 2016 Uitdaging? Een gestroomlijnd verkoopproces creëren om nieuwe business aan te trekken

Redmatters: "Teamleader heeft ons goed bijgestaan als groeiend bedrijf in onze nood aan professionalisering.”

Sofie De Beule Sofie De Beule on 1-dec-2017 15:10:00 in Sales & Marketing

Redmatters is een creatief bureau dat merken uitdaagt om opnieuw vanuit hun bestaansreden, met hun hart te communiceren met hun doelgroep. Een visie waar ze graag internationale furore mee willen maken. Elf jaar na de opstart werkt het agency nu aan een tachtigtal projecten tegelijk met een team van veertien. Alle taken die bij een onderneming komen kijken, beheren ze met Teamleader nu in één tool om zich volop op hun passie toe te leggen.

Teamleader wint Deloitte’s Fast 50 award en plaatst zich voor de Fast 500-finale in Parijs!

Robin Van Cleemput Robin Van Cleemput on 16-nov-2017 12:04:40 in Sales & Marketing

Wie wint nu niet graag? Wij alleszins wel. En we konden niet gelukkiger zijn met onze Deloitte’s Technology Fast 50 award, jaarlijks uitgereikt aan het snelst groeiende techbedrijf in België. Nog mooier: hiermee kwalificeren we ons voor de Technology Fast 500 EMEA-finale in Parijs op 7 december, en plaatst Teamleader zich in een illuster rijtje innovatieve snelgroeiers uit Europa.

CRM-software: essentieel voor klantgerichtheid

Om je klantrelaties te verbeteren, hebben ondernemingen 3 zaken nodig: technologie, mensen en processen. Ontdek hoe CRM-software je hierbij kan helpen.

Ticketing software voor kmo's: de voordelen voor jouw onderneming

Ticketing software helpt jouw kmo een uitstekende klantenservice leveren, waardoor je snel de harten van je klanten verovert. Hoe dat precies gebeurt, lees je in deze blog.  

Infographic: de digitale consument

Hoe kunnen kmo's de digitale consument beter leren begrijpen? Klanten begeven zich steeds meer digitaal en het is hoog tijd om daar slim op in te spelen. Spreker en digital strategist Gerrie Smits bespreekt de feiten, trends en de klantgerichte transformatie in onderstaande infographic. 

Verbeter je customer journey: 5 tips voor een betere klantervaring

Wat is de topprioriteit in jouw onderneming? Eén ding is zeker: producten en processen zwaaien niet langer de plak. Vandaag gaat het niet meer over wat het meest belangrijk is, maar wie: jouw klanten. Door aandacht te besteden aan alle interacties tussen hen en jouw organisatie, verbeter je de customer journey.

Customer experience: wat betekent het voor je onderneming?

Nieuwe klanten aantrekken, overtuigen én behouden: het lijkt een steeds grotere opgave te worden. Waarom zorg je niet voor een transformatie in je onderneming? In plaats van je te focussen op het aantrekken van zoveel mogelijk nieuwe klanten, richt je je op langetermijnrelaties. En om kwalitatieve klantrelaties mogelijk te maken, speelt de customer experience een grote rol… maar wat houdt dat precies in?

Klantenservice voor kmo’s: zo pakt Halito! het aan

Hoe kunnen kmo’s hun klantenservice verbeteren? Kevin Mulders, Halito!’s customer success manager, sprak met ons over de aanpak die ze kozen en welke impact deze heeft gehad. Daarbij deelde hij ook nuttige tips voor andere ondernemingen.

Klantgerichtheid in het digitale tijdperk

Is klantgerichtheid meer dan een modewoord? De klant is altijd koning geweest, maar wint dagelijks aan invloed. Door onder meer doorgedreven digitalisering, verwachten consumenten een uitmuntende service - altijd en overal.