Verkooptechnieken: hoe kmo's beter met klanten onderhandelen

Je verkooptechnieken volledig afstemmen op de noden van je klanten is een belangrijk onderdeel in je strategie om je customer experience te verbeteren. Het doel is om je klanten succesvol te maken en hen een échte toegevoegde waarde te bieden.

Klantgericht verkopen voor kmo’s: 7 belangrijke tips

De manier waarop je verkoopt is cruciaal: het zet de toon voor een verdere relatie met je klant. Met een klantgerichte strategie tijdens je verkoopproces verhoog je jouw slaagkansen en zorg je ervoor dat klanten tevreden blijven, ook op lange termijn. Lees verder en ontdek hoe je het aanpakt.

‘Customer segmentation’ voor kmo's: waarom is het belangrijk?

Als kmo wil je nauwe relaties onderhouden met je belangrijkste contactpersonen - je klanten.  customer segmentation is hier een uitstekend middel voor: het helpt je betekenisvol te communiceren en elke klantrelatie nauwgezet op te volgen.

Klanttevredenheid meten: welke onderzoeken kan ik gebruiken?

Hoe tevreden zijn je klanten nu echt? Als je je realiseert dat je 91% van alle ontevreden klanten nooit meer terugziet, is klanttevredenheid belangrijk om te meten. En zelfs al lijken je klanten tevreden, weet je ook waarom? Gebruik de juiste methode om klanttevredenheid te meten, en ontdek het zelf.

Work Smarter 2017: een geslaagde tweede editie

Cedric Auman - Copywriter Cedric Auman - Copywriter on 12-mei-2017 17:58:53 in Sales & Marketing

Op donderdag 11 mei vond in de Gentse ArtCube de tweede editie van Work Smarter plaats. Kon je er niet bij zijn of wil je de dag nog even herbeleven? Lees de blog!

Teamleader wint 2 awards tijdens Totango Customer Success Summit

Alexia Alexia on 28-mrt-2017 8:20:02 in Sales & Marketing

Teamleaders Customer Success-team won twee Hero Awards tijdens de Totango Customer Success Summit in San Francisco. We werden beloond voor onze aanpak, die 'uniek' en 'dynamisch' werd genoemd... lees verder als je wil weten hoe onze strategie eruitziet. 

Lead management: van lead tot klant in 12 stappen

Hoe zorg jij voor een gestroomlijnde workflow? CRM, projectplanning, facturatie en support: met deze 12 stappen beheer je je volledige proces van A tot Z.

De toekomst van sales en marketing: wat staat ons te wachten?

Fay Haelterman Fay Haelterman on 6-feb-2017 17:34:36 in Sales & Marketing

Hoe ziet de toekomst van sales en marketing eruit nu automatisatie en artificial intelligence steeds belangrijker worden? Ontdek het hier.

Hoe klantgericht is jouw bedrijf?

Robin Van Cleemput Robin Van Cleemput on 18-jan-2017 17:19:03 in Sales & Marketing

‘Customer-centric’, klantgericht, customer focused en ga zo maar door. Met al die buzzwords lijkt er een duidelijke hype te zijn ontstaan en dat is volledig terecht, want klantgericht ondernemen is noodzakelijk.

Teamleader wint finale en wordt Beloftevolle KMO 2016-2017!

Cedric Auman - Copywriter Cedric Auman - Copywriter on 18-nov-2016 16:36:05 in Sales & Marketing

Na Beloftevolle KMO van Oost-Vlaanderen, werd Teamleader meteen ook verkozen tot Beloftevolle KMO 2016-2017. En dat op de Dag van de Ondernemer!