Teamleader Blog Article

Vier redenen waarom je Work Smarter op 15 mei niet mag missen!

Vier redenen waarom je Work Smarter op 15 mei niet mag missen!

Ondernemers moeten zich kunnen focussen op hun passie, dat drijft ons bij Teamleader. Met die missie maken we software, maar we doen ook méér: kmo’s helpen om te groeien, digitaler, klantgerichter en productiever maken, en hen wapenen voor de toekomst. Daarom organiseren we elk jaar voor onze kmo-community Work Smarter: hét kmo-event rond slimmer werken. De place to be voor honderden kmo’s op dinsdag 15 mei: Flanders Expo in Gent.   

Korte terugblik op 2017

Work Smarter 2017 terugblikwork smarter 2017 terugblik

 

 

 

 

 

 

 

Work Smarter in 2017 was een topeditie: niet alleen volgens ons, maar ook volgens de honderden aanwezigen. Er heerste een goede vibe, we deden sterke aankondigingen zoals onze nieuwe Marketplace, minister Alexander De Croo betrad ons podium, en we sloten de dag af met een welverdiend after work-feestje. Er kwam ook feedback en suggesties voor onze volgende editie: om iets meer in te gaan op Teamleader zelf en naast inspirerend sprekers ook te focussen op concrete en praktisch toepasbare sessies.

2018: Get Stuff Done!

Met trots stellen we jullie #WorkSmarter18 voor, met als centrale thema: Get Stuff Done. Want als ondernemer wil je met je passie bezig zijn... je wil je doelen bereiken én productief en efficiënt werken. Dat is precies waar het bij Work Smarter om draait.

What’s new?

  • Van een halve naar een volledige dag
  • Inspiratie, maar nu ook praktische en toepasbare tips
  • Van één naar drie podia
  • Van 4 naar 17 sprekers
  • Een andere, grotere locatie in Gent
  • Meer gelegenheden om met Teamleader collega’s te spreken
  • Meer partners en dus een grotere community
  • Een nieuwe reeks aankondigingen (die we nog even geheim houden)

Wil jij er op 15 mei bij zijn? Reserveer via deze link je ticket. 

4 redenen waarom je #WorkSmarter18 niet mag missen:

1. Top line-up met maar liefst 17 interessante sprekers uit binnen- en buitenland

Het Work Smarter-programma is er één om ‘u’ tegen te zeggen: met 17 sprekers, elk met hun eigen expertise, variërend van inspirerend tot praktisch toepasbaar. Elke spreker brengt een verhaal dat vlot aansluit bij de leefwereld van een kmo zoals de jouwe. Hieronder vind je een korte greep uit het programma. Binnenkort kondigen we onze laatste sprekers aan.

  • Op het hoofdpodium mogen we de jongste ondernemer van het land verwelkomen: Hassan Al Hilou. Iemand die op die leeftijd al zoveel bereikt heeft, moet je toch eens aan het woord horen?

  • Als ondernemer moet je vaak mensen overtuigen van je verhaal. In een bondige sessie leert actrice Ianka Fleerackers ons hoe je je verhaal met impact kan brengen voor elk publiek.   

  • Béatrice de Mahieu startte Virtuology Academy, een organisatie om kmo's te helpen groeien. Ze is nu Chief Innovation Officer bij Co.Station, een nieuwe broeikas voor jonge, groeiende bedrijven. Op #WorkSmarter vertelt ze over hoe collectieve flexibiliteit het nieuwe werken mogelijk maakt.

  • Michael Humblet is één van de beste sales experts van België. In zijn Sales Acceleration Show maakt hij video’s met mensen die hun expertise delen over betere en snellere verkoop met je kmo. Meer tips geeft hij je op ons event.

  • Wie is er niet op zoek naar meer uren in een dag? Andreas Creten is onze Chief Product Officer ad interim, maar daarnaast ook oprichter van zijn eigen tech consultingbedrijf, Made With Love. In een korte sessie legt hij uit hoe hij 36 uur in één dag krijgt.

Hebben ook al bevestigd: onze CEO Jeroen De Wit, auteur van Start-up survival Robin Geers, VP Product & Marketing bij Telenet Stijn Vander Plaetse, en nog zoveel meer…

Ontdek hier het volledige programma

2. Stel zelf je programma samen en kies uit 3 podia

Veel ondernemers zijn met twee zaken bezig: groeien met hun kmo en meer doen met hun tijd. De thema’s groei en productiviteit zullen we daarom scherper belichten op ons Growth- en Get Stuff Done-stage. Daarnaast krijgen we regelmatig de vraag om meer te delen over de richting van Teamleader en onze product-roadmap. Op ons Teamleader-stage kom je hierover alles te weten.

Naast het hoofdpodium met 5 sprekers zijn er dus drie podia, met telkens 4 expertsessies. Stel je eigen programma samen op basis van jouw interesses en uitdagingen:

  • Teamleader-stage: krijg een blik achter de schermen bij Teamleader, met o.a. een sessie over de product-roadmap voor 2018, een Q&A over ons product en onze klantenservice met onze CTO en wat meer info over onze bedrijfscultuur. Specifieke vragen over slimmer werken met Teamleader? Je kan de hele dag terecht aan onze stand op de beurs.

  • Growth-stage: een podium voor start-up’s of kmo’s die een volgende stap willen zetten in hun groei. Wil je je bedrijf naar de volgende fase loodsen? Een effectieve marketingstrategie, tips om betere verkoopgesprekken te hebben? Dan is dit podium iets voor jou. 
  • Get Stuff Done-stage: als ondernemer ben je dagelijks met duizend-en-één dingen bezig. Hoe zorg je precies dat je meer uit je dag haalt? Wil je meer impact maken met wat je doet? Of wil je je bedrijf nog slimmer organiseren? De sprekers op dit podium helpen je om productiever én bewuster met je tijd om te gaan.
3. Ga langs op onze partner-beurs met tal van kmo-tools en experts

Work Smarter 2018 partnersWork Smarter 2018 partners

 

 

 

 

 

 

Met Teamleader bouwen we aan software die je makkelijk kan integreren en koppelen met andere kmo-tools, zoals software voor boekhouding, marketing of e-mail. Op die manier evolueren we van software naar een kmo-platform, en dat kunnen we niet zonder de hulp en expertise van onze talloze partners. Ook zij zijn van de partij op #WorkSmarter18. 

Tijdens het hele event kan je terecht aan verschillende standen op beurs: babbel zeker eens met onze partners, ze kunnen ongetwijfeld een grote meerwaarde betekenen voor je kmo. Hieronder vind je enkele voorbeelden van partners op onze beurs:

  • Regel jij je boekhouding al in de cloud? Overweeg je om de stap te nemen? Neem dan zeker een kijkje bij WinBooks, ExactOctopus of Yuki.
  • Of ben je eerder op zoek naar digitale experten? Ga langs bij UNIZO, Switch of de Digitale Versnelling van Telenet, of ontdek meer over Night Shift: hét event dat B2B bedrijven op een leuke manier samenbrengt
  • Interesse om nieuwe tools uit te proberen? Steek je licht eens op bij Cumul.io, Aplynk, CCV of Blendr.io.
  • Of misschien kan je wel advies gebruiken bij je marketing of het bouwen van je website, neem dan zeker een kijkje bij kmo-dienstverleners Ebucon of Starring Jane

Met dank aan onze partners

4. Maak deel uit van onze community

Met Work Smarter willen we onze community samenbrengen: klanten, partners, start-up founders, ondernemers in spe, Teamleader-gebruiker, (ex-)collega’s, journalisten of andere geïnteresseerden. Ons event biedt een uitgelezen kans om frisse, nieuwe gezichten te leren kennen en kennis uit te wisselen. Heel wat mensen zitten namelijk met vragen en uitdagingen. Over digitalisatie van hun onderneming, meer inzetten op je klanten, beter verkopen, gemakkelijker klanten aantrekken, administratie beperken. Er is vast wel iemand die jouw specifieke uitdaging al succesvol heeft aangepakt en met plezier advies deelt.  

Overtuigd om er op 15 mei bij te zijn? Bestel dan snel je ticket!